battle week

Jag har haft en tuff vecka, med mycket jobb. Roligt jobb varvat med riktigt tråkigt jobb. Men jag har kämpat mig igenom ett par tuffa dagar med hjälp av min egen vilja och min tilltro till Gud. Låter lite halleluja, det är inte riktigt så allvarligt och fundamentalistiskt som det kanske verkar.

Det handlar mest om att vakna upp, vara trött och ändå känna att livet är otroligt häftigt, att varje dag är en ny möjlighet, en liten gåva. Ingen aning hur länge den här känslan varar, men ända sedan jag sa upp mig. Jag har mer ork, jag har mer glädje och jag sjunger med i musiken på min VLC-spelare.

Idag är en lite lugnare dag, jag jobbar i mitt eget tempo, fixar med bokföringsgrejor och annat, ska snart iväg och köpa mat till Schnappi och käka lite, sen ska jag till Fabels kontor. Får ta träning imorgon bitti. Jag har ju tre gästpass, kanske ska ta med mig mamma och kalle till gymmet på lördag för lite motion?

VI måste fota framsidan till tidningen i helgen om vädret tillåter, så jag får ta ett kort break i mitt umgänge med mamma o kalle bara så vi kan rigga och fota lite. Hoppas vi kan göra det på söndag, men vi får väl låta vädret styra till viss del.

Nu ska jag jobba vidare.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vi får nog motion med att ränna ut och in i de flesta shoppingcenter i Göteborg har hört att det ska finnas 3 quiltbutier att uppsöka jag ska ta med min stegräknare så kan vi se hur mycket vi går jag lovar det blir ett rejält motionspass.

2007-05-24 @ 14:56:45
Postat av: Såpan

Å, hurra! Ja, fota på! Jag väntar med spänning på resultatet! Tyvärr tillåter väl inte vädret ;)

2007-05-26 @ 09:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0