uppdatering av tanden

Ja, dagarna rullar på och några spännande nyheter har jag inte mer än en uppdatering av tanden. Jo,f örresten, jag ska till Riga i april och hälsa på en kompis (han som ska börja i frälsningsarméns officersskola i höst). En liten galen idé, men varför inte :)

I övrigt.... tja, efter den utdragna tanden har jag haft rejält ont och igår var jag hos tandläkaren, och jodå, en rejäl infektion - det stank som en kloak ur munnen när de rensade ut varet. Blärrk!

Sen skrapade de och fixade och satte i en tamponad som jag ska plocka ut imorgon och så har jag fått penicillin som jag ska ta i tio dagar.

Och så har jag blivit intervjuad av en psykologstudent som skriver om lajv, och tja, sen rullar resten på. Det har varit mkt rollspelande och mer ska det bli :)

Kommentarer
Postat av: Saschen

Orkar du pilla text din buse (Förlåt att jag terroiserar dig även här med det)?
Jaja, jag hör av mig men det vërkar (Haha!) som om munnen inte riktigt ville bli av med tanden...Mycket planer på G, ponken.. mycket.. Kämpa på =) och nu ska jag gå och lägga mig ;-)

2007-03-09 @ 05:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0