träning återupptagen

Smärtan i tanden börjar äntligen komma ner på hanterbara nivåer. Jag har varit trött hela veckan, förmodligen pga infektionen i gommen som gjort att jag velat ta små eftermiddagstupplurar hela tiden. Men nu börjar jag kunna vara mig själv lite igen.

Snart är det dags att analysera första kvartalet av mina mål för 2007. Man kan väl säga att januari gick bra, februari blev lite tillslappat, mycket bröts när jag försvann till Brasilien, men jag känner ändå att jag är på rätt väg.

Lördagsförmiddagsträning är för övrigt mycket, mycket bra. Det är ett bra sätt att göra något vettigt av förmiddagen på helgen och en riktig kick för att komma igång. Man kan med gott samvete vara slapp resten av dagen, väl medveten om att man fått svettas, så efter 1,5 timme på gymmet känner jag mig fräsch.

Nu gäller det ju bara att göra samma sak ett par gånger i veckan även framöver så att vikten kommer ner. Målet står fast, men jag måste öka takten, för februari blev plus minus noll i statistiken.

Kommentarer
Postat av: cellen

skyll på tanden. vem är det egentligen som är snoozleminister va??

2007-03-11 @ 05:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0