Soligt i Göteborg

Jag börjar bli slapp på att uppdatera här, det får jag skärpa till mig med. Det är bara så dumt på många sätt, jag har ju tyvärr en helt öppen blogg och det gör att jag inte vet vem som läser, så ibland får jag sålla lite grann eftersom det kan vara folk som jag har ansvar för som läser.

Idag var det toksoligt i Göteborg. Kallt, men soligt. Såpass soligt att man kunde sitta på Sydvästra Balkongen, även kallad Solbalkongen och ha ett möte. Den ska inte blandas samman med den andra balkongen på samma plan, den Nordöstra Balkongen eller Morgonrodnadens Balkong. Den ska inte heller blandas ihop med Öfvre Terrassen som pekar åt samma håll men är dubbelt så lång och en våning upp.

Den här lägenheten kommer vara guld värd. Jo, alltså, om den nån gång blir bostadsrätt. Tills dess är det en schysst lya.

Kommentarer
Postat av: Cellen

Jag ska snart bli granne med Cibban och Matilda, och sambo med världens galnast dragqueen tillika min älskade "storebror". Weeoo.

2007-03-21 @ 16:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0