Lördagsmorgon

Det är märkligt... varenda morgon när man måste upp tidigt så är det usch och fy och ynk och "jag kunde sovit tre timmar till MINST"... och så är halva dagen helt förstörd för att man tvingas gå upp för tidigt.

Men på en lördag när man kan vara uppe sent och sova länge... då blir man SKITtrött halv tolv och måste lägga sig - och vaknar halv åtta pigg och utsövd. Varför kan man inte göra det de andra dagarna? Nu tvingade jag mig att sova en timme till bara för sakens skull. Märkligt värre.

Imorgon är det sommartid förresten, det är rätt bra att komma ihåg. Man kan läsa mer om sommartid på wikipedia.

Nu ska jag snabbsurfa på lite saker och sen blir det träning (de öppnar inte förrän tio, vilket är lite slött må jag säga... hoppas bara att mitt kort fortfarande gäller, jag köpte kvartalskort).

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har beställt kaffe via mail.

2007-03-25 @ 15:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0