lajvdags

Idag är det lajv igen. Jag ska spela "Peter" - en helt vanlig kille. Det kommer bli kul.

Nästa vecka är sprängfylld med roliga grejor och liiiite småjobbiga i början av veckan. På tisdag är det vampire-kampanjen Decades, på torsdag kommer Uri ner, och sen är det lugn och ro och avslappning och spel med Bennie, Benny och Uri hela helgen. Jobbmässigt ska jag på ett ganska kul möte på Handelsbanken och så ska jag ut på en av skolorna, den första där jag ska agera FN-ordförande (12-13/4).

Det kommer bli skoj, känns som ett riktigt röj, men hej och hå vad kul det ska bli. Och sen är det Jonas 30-årsfest helgen efter påsk, och sen är det förmodligen en snabbtur till Malmö helgen efter, kanske med spel med grabbarna och hämtning av orm på söndagen - och helgen efter det ska jag till Riga och sen är det maj....

Kaffet är beställt: 20 paket mamma, 3 paket Pauline, 10 paket Maria. Jag har lagt ut så länge, men 25kr* antal paket får gärna samlas in av moderskapet så det blir lättare att komma åt pengarna sen.

Ha det gott, nu ska jag förvandlas till "Peter".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0