laddat för nästa vecka

Det är en vecka med ganska ledigt i kalendern, men ganska mycket saker att göra på det vanliga jobbet. Nu sitter jag och har insett att man kan bli ganska brun på vår Öfvre Terrass och att våren börjat komma till Göteborg. Och så är sommartiden här vilket är rätt skönt med tanke på att jag har svårt för mörka morgnar.

Jag måste verkligen bli rik snart så jag kan köpa en vinterlägenhet i Spanien...

image67

Den skulle jag kunna leva med. Undrar hur varmt det är i Spanien i Oktober och november. Och i februari och mars. Om man bor där fyra månader om året och är hemma sådär lagom i december...

Jaja, man kan ju alltid drömma. Nu ska jag försöka ta och sova lite så att jag orkar gå upp halv sju imorgon. Någonting säger mig att jag inte lär studsa upp lika enkelt som jag gjort innan i helgen...

Vi hade förresten visionsmöte i den lokala kyrkan idag, ska bli intressant att se vad som händer. Det ska byggas ett nytt bostadsområde med 3000 personer här om ett år och det lär ju få stadsdelen att leva upp lite, vilket kan vara trevligt med tanke på att det är ganska mycket kontorsbyggnader och sådant runtomkring.

Och snälla, snälla, låt Poseidon göra om det här till bostadsrätt... *elakt skratt*

Nu... sova.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej svejs!
I helgen var det 22ºC och sol, men idag har det regnat och varit lite ratt, sa det varierar...Skönare än i Svea Rike iaf!
När mor o far var nere i Oktober ett ar, da badade far (och tvingade mig), sa helt tokigt kan det väl inte vara.
KRAM

2007-03-26 @ 21:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0