EU och dagarna som går

Igår fick jag verkligen rycka in... mitt i brinnande arbete för att få upp hemsidan på jobbet (vi ska ha nylansering på måndag och det är ju alltid mycket att göra i sista minuten). Då ringer en av mina andra kontakter och behöver akut hjälp att få in en EU-ansökan för ett projekt så det var att packa väskan för en spännande dag där 70 sidor text gicks igenom, bearbetades och fixades.

Kul när det händer spännande saker, men idag är man lite urlakad, fast ganska nöjd. Jag hoppas dagen blir en bra och effektiv arbetsdag så jag kan känna att jag verkligen får vara ledig ikväll, behöver lite downtime. Ingen stress eller så i kroppen, men lite lätt behov av att göra "ingenting".

Och så behöver vi verkligen städa också..... (jag kan höra mammas röst i huvudet, då är det dags). Vi behöver en riktigt bra Viledamopp, golvtorkningsutrustning saknas.

Nu ska jag börja jobba. Tjingeling!



:::  12:06  :::
Dags att åka och handla lite till lunch. Jag vann för övrigt en av de två platserna i vår tävling på jobbet och får åka med till Nice den 7-10 juni.

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis till niceresan(det vr tack vare mig..)kommer du ihåg vem som myntade det uttrycket.?
Köp en Vileda mopp som du kan både torka torrt och vått med. Det är ganska effektivt att båda sopa och torka på en gång men en dammsugning tar ju i alla småvrår dit inte vildean når. Hur går det med gardinuppsättningen ni har två månader på er och fläcken i soffan är också borta hoppas jag...
Ha en trevlig helg
vi ska till tyskland och....

2007-03-30 @ 18:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0