en stilla afton...

Snart är ännu en dag till ända och det blir många bra dagar på varandra.... iag har jag varit på säljmöte, bokat nya säljmöten, sålt in ett litet jobb, fixat konsulter som ska göra jobbet, tränat, ätit sushi och kollat på TV samt löst problem åt min chef på det vanliga jobbet.

Har ytterligare en arbetsdag imorgon som nog kommer bli full av action, och mycket pappersarbete som jag måste fixa. Ska få min första ordentligt anställda - och det är inte helt enkelt med alla papper som måste fixas. Men, men, det måste ju göras.

Sen är det dags i helgen att ta tag i och ordna med alla privata betalningar. Det är inte klokt, jag läste i Swedbanks tidning att en normal person omsätter mellan 10-20 miljoner under sin livstid. Det är lite bisarrt.

Fredrik är hemma hos en barndomskompis idag så jag har huset för mig själv, men har tagit det väldigt lugnt ikväll. Ska ta en macka och kolla lite film, sen blir det sängen.

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0