Åstorpsbesök

Ja, första dagen på Åstorpsbesöket avklarad, med en liten tur till Österlen för att sköta bokföringssnack, och besök i Eslöv på vägen hem hos den bästa Stjärnurmakaren i landet. Uppmanar alla släktingar och vänner som läser och behöver klocka att handla den i Eslöv på Stjärnurmakarna och hälsa från mig så blir det bra priser ;)



Annars är allt väl. Bjuden på äggakaaaga till lunch och köttminestrone till middag. Och tanden är under hjälplig kontroll - ÄNTLIGEN. Hade vansinnigt ont inatt och i förmiddags, men nu är den relativt lugn och jag hoppas den ska förbli så, för nu börjar jag bli trött på det.

Ny energi och kraft när lördagens äventyr närmar sig och sen blir det spel på söndag, vilken härlig helg det ska bli. Fast lite saknar jag Göteborg, vår lägenhet och min häftiga roommate. Hoppas du får en bra helg Fredrik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0