Tisdag på jobbet

Ja, dags för mer blogg. Det går en stund emellan, men det är när jag har det hektiskt eller är bortrest. Så om min blogg inte uppdateras på 3 dagar eller mer innebär det att jag har för mycket att göra eller att jag är mitt uppe i en resa nånstans.

Just nu funkar det ok på jobbet, men herre jeee, vad jag kräks varje gång jag ska hit. Har precis fått feedback på mitt förslag till överlämning. Ser bra ut, bara en punkt som vi måste lyfta lite till, kring produktutveckling där jag känner att jag har svårt att följa produkten hela vägen eftersom jag både har semester och ska sluta. Det borde ligga på någon annan kan man tycka, det smarta vore att sätta över produktansvaret på någon annan redan nu så de har en möjlighet att sköta det. Det känns mer som "låt oss skjuta allting på framtiden". En del grejor tror jag är orealistiska också, när det gäller vad som ska göras med kampanjer och tävlingar och hur mkt som ska hinnas klart innan jag slutar. Tror det är orimligt, men vi får väl se.

Jag är i alla fall grymt omotiverad till att vara här. Det blir väl så när man ska sluta, men det är inte mycket att göra åt. Det är bara 6 dagar nu och 3 dagar i augusti som jag ska vara här också. Nio dagar totalt. Sex dagar just nu. Det räcker och blir över...

Men två dagar ska jag bita ihop nu och sen kommer en trevlig englandsresa. Ser verkligen fram mot den, och hoppas det blir kul. Sen är det fyra dagar och sen börjar min frihet igen. Can't wait. Det är en sån skillnad att jobba för sig själv.

Så hur går det med det egna? Joo, det ser preliminärt bra ut, med lite tur är jag fulltecknad hela hösten och har hyfsat att göra in i första kvartalet nästa år. Kanske till och med kan bli ännu mer och ännu större, men det får vi se. Beror lite på hur mycket jag orkar växla upp, men om jag flyter och har täckning för att inte behöva jobba HELA tiden så är det ju kanon.

Nej, nu ska jag fortsätta jobba. Jag försöker ha inställningen att jobba 100%-igt nu på slutet, få gjort massor och känna att jag avslutat och avrundat allt jag behöver innan det är dags att gå på semester.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet hur du känner det även om jag kanske inte hade varit på samma plats som dig tillräckligt länge för att kunna känna den där känslan (som du känner nu) angående där du är men jag har gjort det under så många andra projekt att det inte är kul när man tänker tillbaka på det. Kämpa på Björnen :)

2007-06-19 @ 22:05:24
Postat av: Anonym

kolla posten idag och i morgon

2007-06-20 @ 15:21:46
Postat av: Saschen

Jag som postade på toppen om det nu gör någon skillnad ;-)

2007-06-22 @ 00:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0