Stockholm, vackra Stockholm

Det måste smärta mina Göteborgska vänner, men Stockholm ÄR vackrare. Jag känner mig mer hemma här än på västkusten, trots att det är där jag bor. Vet inte varför, och jag tror inte jag skulle vilja bo i ´Stockholm heller, men jag kommer gärna på besök hit. Särskilt när staden visar sig från sin allra bästa sida och glittrar i solskenet.

Idag har jag ätit lunch på Pontus by the Sea, middag i solen på TGIF och haft en riktigt bra dag på mitt eget jobb, med mitt företag. Spännande möten och spännande projekt på gång. Kan känna att mitt gamla jobb är lite struligt också, nu när det börjar märkas att jag snart försvinner. Det är inte helt friktionsfritt längre. Ska försöka reda ut det när vi kommer hem från Nice tänkte jag.

Imorgon börjar ordensäventyret lite grann med en middag, och sen är det stora eventet på onsdag. Men först blir det en hård arbetsdag. Måste försöka hinna träna lite nånstans där i mitten på nåt sätt.

Nåja, nu är det bara att bita ihop ett par veckor till på jobbet. Ska försöka dokumentera upp allt och lämna över allting på ett bra sätt så att jag i augusti kan återkomma med något vettigt sätt att "bara" vara konsult. Så många spännande saker att berätta, men kan inte ta dem här. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0