Nice é Nice

Ja, så var man på sin förmodligen sista resa med jobbgänget. Den här gången är vi i Nice och besöker vår leverantörs fabrik. Där var vi i förmiddags och hade supertrevligt. Tror dock att pappa och hans företag skulle kunna göra under på fabriken med lite nya transportbanor.

Nåja, annars är det bästa med Nice faktiskt maten. Jag hade förväntat mig glitter och glamour överallt med tanke på rivieran. Bah! Det är en sunkig och högljudd variant av New Orleans. Men maten är helt brutalt fantastisk och vinerna också.

Ganska trött, har inte riktigt fått sova ut sen investituren. Hoppas på foton sen. Blir en del foton här också. Hmm, lite obekvämt att min chef ännu inte pratat med folket på plats om att jag kommer att sluta, jag känner mig som om jag går omkring och ljuger, fastän jag inte sagt ett pip varken hit eller dit. Kanske har fått ytterligare ett litet businessprospekt, ska få veta mer ikväll.

Annars är det ganska lugnt här. Nu ska jag ta en kall öl på balkongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0