Min sommar

Snart är det sommar och då är det sommarlov. Eller tja, inte för oss vanliga dödliga :)

Idag sitter jag och dokumenterar min arbetsroll och dess uppgifter så att jag ska ha koll på vad som händer. Just nu ser mitt sommarschema ut såhär (lite flytande)

11-17/6: 7-jobb hela veckan, till Skåne på helgen. Spel på lördag, jobbmöten på söndag.
18-24/6: Jobb på GR på måndag, Seven tisdag-onsdag, sen till England resten av veckan.
25-28/6: Sista dagarna på 7
29/6: Möte i Lund, förmodligen även möte i malmö.
30/6-1/7: Lajvmöte i Göteborg, sista helgen inför lajvet.
8/7: Till lajvet
9-16/7: Lajv i Skillingaryd i en vecka
17/7: Omstart, slappa, packa, tvätta
18/7: Till skåne, bröllop (grattis till cibban och matilda!)
19-29/7: Till Riga, Lettland för semester.
30/7-3/8: Sista formella jobbveckan som anställd.
5/8: Kyrkvärd.
19-21/8: Lajv i Flen, En stilla middag med familjen (www.enstillamiddag.se)
22/8: Konfirmandträff.

Det kan klämmas in såväl (1) Jobb (ett par dagar nånstans i juli) som (2) Besök från England eller återresa (förmodligen i början av juli och/eller augusti) och (3) Besök hos mamma i Åstorp (kanske redan åker ner på kvällen den 15:e juni t.ex och sover tills på lördag, har ju förmodligen hyrbil då). 

Som vanligt är jag ju inte killen som sitter på häcken, då har jag tråkigt. Men jag trodde faktiskt att jag bara skulle ha två veckors semester, så man får ändå säger att 29/6-29/7 är helt okej tidsperiod. Två riktiga semesterperioder: Lajv och Riga.

Lajvet kommer bli väldigt skönt, inga telefoner, inga datorer och inga störande moment. Mycket trevligt. Jag hade inte räknat med att vi skulle ha så många projekt (just nu tre st) över sommaren, så jag får väl se om jag kan vara i Riga så länge som jag tänkt, eller om jag måste boka en ny hemresebiljett för att ta några möten och jobba en del. Inte omöjligt.

Nå, så ser det ut, för de som är nyfikna på vad jag gör. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0