idioten

Det är jag det. Hade klippt ut hela matdagboken och allting för att flytta den hit. Sen började jag fibbla med en bild på Fredrik med en blomma han fått av sina värstingar och så försvann urklippet.

Jag har ingen aning vad det var jag åt. Idag har jag ätit två ostmackor, druckti två koppar te och ett glas juice. Är lite tung i huvudet, en förkylning som är på gång.

Träning var tisdag morgon, 552 kcal och torsdag e.m. 315 kcal och 30 min styrketräning.

Mat igår.. 6 glas vatten, 6 knäcke, 2 mackor, taboulehsallad, 2 glas cola, 3 koppar kaffe.

Men sen minns jag inte mer. Mycket frustrerande, jag som var så nöjd att jag hade full koll


Men jag vägde mig, har gått ner ett kilo sen förra veckan.

Nu ska jag iväg till sthlm och bli ordensriddare (onsdag).
Ha det gott!!!

Kommentarer
Postat av: Saschen

Aldrig klippa ur något dokument! Alltid kopiera och när man fått ner allt och sparat så kan man ta bort textblocket. Det borde väl du som sysslar med så mycket text hålla pejl på? ;)
Jaja, nu är det ju som det är, men något att komma ihåg kanske. Ta hand om dig Björn och ha så trevligt!

2007-06-01 @ 11:00:12
Postat av: mamma

mamma kommer ihåg stygga mackor och 2 drinkar och sushi och så ett par liter vatten och massor av knäcke men inte i vilken ordning men fortsätt kämpa.

2007-06-01 @ 16:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0