En afton i Monaco

Ja, ikväll ska vi till Monaco och kolla läget. Det är bra, ett land till att lägga till listan. Fast nu vill jag mest hem så jag kan komma igång med allt som ska göras de kommande veckorna innan jag ska försöka ha semester. Det är ett ton av saker som måste fixas till.

Hoppas ni alla har det bra därhemma! Snart kommer jag gå ner i lite viloläge och försöka ställa om mig, ett par veckor i relaxen med trevliga upplevelser och resor, och sen är det augusti och då måste jag ställa om all energi till att bygga upp företaget ordentligt så att det finns saker att göra.

Det kommer nog vara en stor mental omställning och en ekonomisk utmaning. Jag är inte världens bästa finansmästare, men ska försöka att hitta rätt i vad jag måste dra in kontra vilka utgifter jag får lov att ha. Jag borde ju ha lite av ett underlag för att kunna lägga upp nån slags budget för åtminstone senare delen av hösten.

Nåja, bla bla och bla  igen, mest en massa prat om kommande ting. Just nu är livet Nice så att säga. Jag trivs med mina val, med mig själv och med nuet. Allt annar är överkurs.

Stort supertack till Uri som var värd i Sthlm, får alltind kunglig behandling när jag är där! Sthlm är en plats att längta tillbaka till, verkligen.

nej, dags att fortsätta dagen. :)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: mamma

gottegris

2007-06-09 @ 22:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0