Riga har wifi!

Härligt! Jag har fått uppgradera mig. Tanken var att jag skulle sova nere i ett av rummen på frälsis här i Riga, för att barnen skulle få lugn och ro nu när Hanna och Patrik snart ska flytta, men till min glädje så kom jag hem till dem och fick se en madrass på golvet i vardagsrummet. Det är kanon, inte bara för sällskapet (Angelina är tre och Anja är några månader) utan för att det finns wifi i huset, vilket ökat mina möjligheter att vara online och kanske få gjort lite extra jobb.

Nu har jag fått träffa de flesta igen och det är trevligt och avslappnat här. Jag gillar Riga som stad, det är en stad som andas av framtiden, Lettland siktar mot framtiden. Med problem, absolut, men definitivt med sikte på framtiden.

Och med flera nya diskussioner i bagaget kring råd om hur jag bäst utvecklar företaget. Nu blir det tid att tänka. Riga är en bra stad för eftertanke också, så det ska vi hinna med. Annars saknar jag Vetzie en hel del, men vi har fått pratat ganska mycket de senaste dagarna.

Men nu ska vi på avskedsfest för Oltermans som flyttar till England. Ha en trevlig afton.

Kommentarer
Postat av: Maria

Björn and Yvette, sitting in a tree... :)

2007-07-23 @ 14:12:46
Postat av: Björn F

K-I-S-S-I-N-G
:P. MEn vilken Maria? Maria kusin eller Maria P? :D

2007-07-28 @ 10:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0