Lajvdags!

Nu ska man ut i skogen en hel vecka. Bo under medeltida förhållanden i detta regnväder, jag måste vara GALEN, helt klart.

Men det ska bli kul. Svärdet är packat, rocken är klar (tack vivvi) och jag har stövlarna i släpet. Sju dagar i regniga småland där 300 personer ska leva som på medeltiden. Som tur är har jag en massa roliga vänner med mig och nu har jag verkligen en lajvutrustning som jag kan använda på hur många lajv som helst känns det som. Får färga om lite kläder och sådär, men annars är jag ju home free för nästan vad som helst :)

Så... nu blir det ingen blogg och ingen mobil på en vecka. Hur jag ska klara mig utan Yvette har jag inte riktigt begripit än och värre blir det när jag tänker på att hon sen ska till Brasilien på VM i två veckor i princip när jag kommit hem. Men sen kommer hon hit till mig. Det gillar vi. :)

Nu måste jag packa och dona och hej och hå... ha det bäst.

Kommentarer
Postat av: Saschen

Låter som en mycket trevlig om än lerig period ;-) Akta när du tvättar bara så att allt inte bara krymper ihop efteråt ^^
Kör hårt!

2007-07-09 @ 16:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0