lajv

Nu är vi åter från skogen och har levt medeltidsliv i en hel vecka. Ska försöka lägga upp lite kort sen, men det var inte jag som fotograferade så det kan dröja lite.

Helt underbart, trots att det regnade rejält. Vi hade riktigt duktiga lägermänniskor med oss och sov torrt varje natt, och frös inte heller särskilt mer än när man skulle upp och gå på avträdet mitt i natten (vilket bestod av ett utmarkerat träd för det lilla och en grop i skogen med plankor över för det stora). Vi hade otroliga matresurser, ett helt förrådstält med bara mat och fantastiska upplevelser, där jag fick vara med om nattliga överfall, härliga sånger från Tiveda land, möte med skogsvätten mitt ute i skogen i natten där vi dansade medan en fela spelade en sorgsen folkmelodi och skratt på värdshuset.

Jag skulle vilja skriva mer om alla underbara upplevelser men nu måste jag iväg till Stockholm och jobba en sväng. Sen ska jag till Lettland igen. Och sen tillbaks till jobbet. Det är bråda dagar igen, men nu börjar ju äventyret av att vara sin egen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Björn! Nu har jag läst ifatt mig i din blogg. Vad spännande allting låter! Skriv mer! :)
kramkram!
Maria

2007-07-16 @ 15:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0