Hemma igen i Sverige

Ja, så var man åter. Nu dröjer det rejält länge tills vi ses nästa gång. Och jag saknar henne såklart. Vi fungerar fortfarande väldigt bra ihop och det känns lugnt och vettigt och varmt och kärleksfullt, så tja, vi får väl helt enkelt fortsätta på den inslagna vägen och se varthän det bär egentligen. Det känns väldigt bra, väldigt enkelt och väldigt sansat och smart och öppet och... ja, vi har en väldigt rak och bra relation.

Snart är det lajv och sen ska jag hålla utbildning i Stockholm, vilket kommer göra att jag missar bröllop och får flytta på Rigaresan några dagar, men det gör också att jag får nån dag i Eksjö däremellan som inte skulle blivit av annars.

Nu är jag aptrött och skulle vilja lägga mig men måste vänta på ett mail från en designer som sen ska kollas och skickas vidare till ett tryckeri så jag kan sova gott imorgon. Har en offert, två nyhetsbrev och shopping att göra imorgon.

Ha det gott allihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0