Viva España

22 grader, lite blasigt, och st`ralande sol. Jag borjar undra varfor jag overhuvudtaget inte gor som kusinen min och flyttar ner till ett land som vet att uppskatta varme.

Forsta rapporten pa andra sidan nyar, fast mina mal for 2007 kommer jag att aktivera forst naer jag kommer hem igen.

Resan ner gick bra. Vi var ganska trotta eftersom vi firade med skumpa kvaellen innan vi skulle aka. Fyra timmars somn och sen fem timmars flygning. Men sen mottes vi av vaermen. Vart **-hotell var inte alls illa, betydligt baettre aen det 3+ hotell jag bodde pa i Bulgarien. Basic laegenhet, men rent, snyggt och med bra balkong daer vi sitter varje dag. Ferdrik packade halva ljudanlaeggningen sa alla med vanliga bergspraengare kan slaenga sig i vaeggen naer vi drar pa Barra Barra fran Black Hawk Down eller Boten Anna.

Annars aer det vaeldigt mycket av ett partyplejs, jag aer formodligen liiiite for gammal for att kunna ga igang pa det fullt ut, men det aer riktigt trevligt att sitta pa balkongen och ta en drink i eftermiddagssolen och sedan traska ut och kaeka gott och ut pa nattklubbarna.

Det aer en riktigt haerlig semester med ett riktigt bra gaeng. Och att aka bort over jul och nyar aer fantastiskt trevligt, maste jag erkaenna. Dessutom kommer jag nog ha en bra grundbraenna naer jag ska till Brasilien sen :)

Nej, nu maste jag ga innan den haer lilla internetkiosken staenger av mig. Stor kram till er alla och ta hand om er in i det nya aret!

Kommentarer
Postat av: mamma

låter helt underbart här hemma kommer det mer regn(främst i Göteborgstrakten) och det är varning för orkanbyar i em.
Ha de gött och tat lugnt

2007-01-01 @ 13:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0