Tokborrat

Nu har jag varit hos tandläkaren igen. Det måste vara ett lukrativt yrke, hittills har det gått 2.700 och vi har en lagning till och sen ska han dra en visdomstand så minst 2000 till ska han ha. Huga.... fast jag tänkte sänka mina kostnader för framtida tandvård genom att rekommendera dem att byta leverantör av dentalprodukter....

Mamma, kan du skicka mig Jimmies mailadress? Om jag kan få min tandläkare att spara ett par tusen om året på att byta leverantör så kan jag säkert få gratis tandvård. Och så ska jag sälja dem en kaffemaskin så de kan få en fräsch espresso närhelst de vill.

Nåja, nu väntar jag på att bedövningen ska släppa så jag (a) kan prata igen och (b) kan äta lunch.

Under tiden försöker jag skriva lite texter till en hemsida åt en vän. Ikväll ska jag och Fredrik gå och se The Departed på bio. Men tror någon att jag kom ihåg att använda mina biocheckar? Neeeeeejdå... smart. Nåja, då finns de kvar till sen. Sen ska vi gå upp på Heaven23, som är baren längst upp på Gothia Towers, och äta räkmacka och dricka en cola light. Inte så dumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0