SJ

Det var enklare förr, då hade man silverkort och kunde bara stiga på tåget när man kände för det. Det har jag inte längre, så nu är det kvitton och beställningar och annat mekk. Jag svär, den dagen jag tjänar tillräckligt i egna företaget så kommer jag skaffa silverkort igen, det är ett som är säkert.

Det kostar som sjutton, men så mkt tåg som jag åker är det definitivt värt det. Bara att slippa sitta timmar i telefon och hålla på med felbokningar, som nu när jag bokat en biljett till fel vecka. Suck.

Imorgon blir det Malmö, men ajg har inte pratat med någon därnere direkt, jag ska bara ner och vända i princip, kommer hem igen på kvällen. Jag börjar komma på benen igen, det känns skönt. Har bokat tid hos optikern för att göra ett nytt försök att pröva linser, och även bokat tid hos tandläkaren.

Det rullar på, helt enkelt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0