rödvin och mensblod

Igår hade vi lite informellt inflyttningslajv/inflyttningsfest. Alla gäster fick en roll och sedan lajvade vi i tre timmar, en dysfunktionell familj vars familjeöverhuvud, den rika Ivar Bennett, gått hädan. Jag tyckte att min roll ändå hade det ganska bra, men se vad jag bedrog mig, när jag i slutet fick veta att min son inte var min son, utan min bror. Ivar hade förfört min hustru redan i unga år och hon hade fött en son som jag fostrat som min. Nåja, man måste ha varit där för att förstå, det var i vilket fall fantastiskt kul!!!

Efteråt blev det lite partaj. Någon skvalpade rödvin på vår vita soffa och en stackars flicka som reste sig för att gå upptäckte att det läckt lite.... rakt genom binda, byxa och ner på soffan. Stackare. Det blir intressant.

Idag har jag
a) sovit
b) lagat frukost till Fredrik, efter löfte om detta (Bacon, Egg & Tomato Sandwich)
c) varit och jobbat (en investerare kom till jobbet idag för ett möte)
d) tränat (trettio minuter på cykeln)
e) duschat
f) gjort middag (bara för att jag kände för det)

och nu ska jag slappa några timmar innan det är dags att ge sig in i en ny jobbvecka. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: mamma

Vanish(reng.medel)

2007-01-15 @ 10:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0