Rapport från sjukstugan

Jag har insett att något jobb blir det inte imorgon, inte så att jag åker dit i alla fall. Vissa saker måste jag ordna till så att någon annan kan ta över dem nu när jag inte är på plats, men det blir rast/vila på stället imorgon också till väldigt stor del. Det här ingick inte riktigt i planen för den här veckan, men men...

Febern var på väg ner innan, ner mot 38 grader, men nu ikväll är den uppe på 39 igen och jag är lite snurrig. Mycket vatten, mycket Echinacea och mycket mintté, samt rejäla doser av panodil och tigerbalsam. Mer kan man inte göra precis.

Nu får jag ta och sova en stund till tror jag. Ta hand om er alla därute!

Kommentarer
Postat av: Saschen

Aj aj, men det låter ändå som om sjukdomen är under kontroll. Skulle tro att den går ner inom 2-3 dagar - får hoppas den försvinner så fort som möjligt. Krya på dig Björn!

2007-01-08 @ 01:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0