Playa del Inglés, del II

Ja, nu sitter jag nere i restaurangen. De lät mig plugga in min laptop fastän de inte fick.... fattade inte varör förrän jag insåg att de faktiskt har trådlöst öppet nätverk, så jag kan surfa på egen hand. Mycket prakiskt får man ändå saäga.

Oj, nu kom det söta flckor förbi *tittar* nä, inte SÅ söta.

Min hals har fullständigt lagt av i klimatförändringen, ananrs är allt på topp. Sangría, härlig mat och trevliga kvällar på balkongen. Vi har upprättat en egen provinsregering och delat ut ministerposter. Vårt suveräna territorium består av ungefär 45 kvadratmeter. Det är ett litet land, men det är vårt, och från det utövar vi fullständig makt över de kanariska territorierna.

I regeringen återfinner vi:

Kommunikationsminister: Björn
Sol & Poolminister: Fredrik
Spritminister: Jonas
Ledighetsminister: Hans

Dessa är de vikigaste posterna. Mindre poster finns också, som matminister, lekminister, brudminister, säkerhetsminister och en rad andra. Men tillsammans är vi ett starkt gäng som framgångsrikt leder vårt folk till glädje och trygghet.

Länge leve den provinsiella kanariska regeringen och det svensk-kanariska frihetspartiet!!!

Kommentarer
Postat av: Joakim

Låter som ni skulle spelat lite Junta, juh! :)

Äh, ja ä int avundsjuk, ja int! ;)

2007-01-03 @ 13:53:10
Postat av: Cellen

Jag kan bli brud-minister ;)

2007-01-03 @ 15:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0