Fredag

Ja, veckan rullar på i god takt får man säga. Det skulle ringts en del sälj idag och lite har det blivit, men lite mindre än jag hade hoppats på. Nåja, nu har jag allt material klart att skicka ut och då blir det lättare.

Det gick bra på mötet igår, så nu ska jag bli spelledare för FN-rollspel och det ska bli spännande. Det blir väl mest utbildning i vår, men sen lite grann i höst. Bra att kunna bygga ut verksamheten och det är dessutom med en motpart som har en hel tyngd rent kontaktmässigt, så det blir skoj.

Annars är det en trevlig helg som väntar. Det har varit en ganska intensiv vecka, men jag har ändå inte jobbat mer än en enda kväll och känt att jag haft koll på och bra ordning på min tid. Det är bra.

Kommentarer
Postat av: mamma

grattis

2007-01-19 @ 15:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0