Flitens lampa

Idag har jag verkligen varit duktig. Jag gick upp vid sex i morse, fastän jag inte somnade förrän sent. Jag hade bestämt mig för att försöka få ut så mkt som möjligt av dagen och känna att jag fått gjort saker. Och det fick jag. Att vara på jobbet halvåtta... puh vad trött man är, men med lite kvalitetskaffe fixar sig det mesta. Förhoppningsvis får kusin Maria paket i slutet av veckan eller början av nästa. :)

Nu har jag dessutom hunnit med att ha utbildning i ett webbverktyg, och jag har fått gjort MASSOR idag på jobbet. Det känns väldigt skönt att sitta ner efter en dags slit och känna att man verkligen gett allt och vara väldigt nöjd med sig själv :)

Nu ska jag slappa och inte göra nånting vettigt alls på några timmar innan jag ska sova.

Kommentarer
Postat av: Kusin Maria

Låter underbart :-)

2007-01-16 @ 10:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0