combat fatigue

Oj vad trött jag var på vägen hem. Sista två dagarna var jag nöjd, men ganska sliten och trött och hängig. Jag är inte byggd för att åka på partysemester riktigt. Kom hem igår och var mycket mycket nöjd med att få se min säng igen.

Funderade kort på varför jag var så hängig. Termometern gav svaret. 39 graders feber. KAN vara därför jag varit lite sliten sista dagarna nere på Playa?

Nu blir det vila, echinacea, buljong, panodil och alla tänkbara huskurer. Dålig tajming, väldigt dålig faktiskt. :(


Kommentarer
Postat av: Cellen

Krya på sig. Tror jag ska skicka över mina bögar, iallafall i mental form, de är världsbäst på att pyssla.

2007-01-07 @ 11:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0