benet

Nu har jag även ringt hemtjänsten för att få kopia på deras intyg och försökt att boka tid hos läkaren, det visade ju sig vara helt omöjligt. Nästa tid var i februari när jag var i Brasilien. Så jag får en telefontid med nån läkare jag inte ens känner den 24e. Från att ha fått perfekt vård när jag var akut sjuk så är man nu på utsidan.

Till råga på allt har det börjat "knaka" i ena leden, den som varit trasigast, yttre ledbandet, när jag böjer på benet. Det gör inte ont, men det känns konstigt under huden ,man känner hur det rör sig. Mycket skumt. Lite orolig blir man ju med tanke på att det inte är helt helt till att börja med.

Får hoppas läkaren kan bringa klarhet i det. Imorgon kan jag gå in på avdelningen och leta efter läkaren rent fysiskt. Annars får jag väl åka till Eksjö och låta Dr. Lagerström röntga mig rejält så jag har lite att kolla på: En av hans kompisar är ju ortoped så jag kan nog få lite hjälp om det behövs.

Nu måste jag gå, ska snart med tåget.

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att det rör på sig men det är ju inget vidare att bråka om tider med läkare hoppas du får tag i den du ska keep us posted

2007-01-10 @ 19:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0