söndagskväll

Ja, nu väntar två ganska intensiva veckor får man ändå säga. Eller... intensiva är de egentligen inte. Jag ska ner till mamma i slutet på veckan och så ska jag på en utbildning med Anthony Robbins (www.anthonyrobbins.com) som är i Köpenhamn. Det ska bli otroligt spännande.

Jag vill uppmana alla läsare som inte redan gör det att passa på att läsa lite bra böcker om personlig utveckling. Det finns så mycket spännande att lära sig och fortsätta utvecklas som person på ett bra sätt.

Några av mina favoriter, som jag nämnt här tidigare:

The Slight Edge - Jeff Olsen
Unleash your power - Anthony Robbins
Think and grow rich - Napoleon Hill

Det finns många andra också.

Rollspelet idag var helt otroligt bra. Förutom Fredrik och Jonas så var det Karl och Jens, två av Fredriks kompisar som jag verkligen tycker är helt fantastiska killar. Det var riktigt bra spel... otroligt stark story om hur en vänskap mellan fyra collegekillar faller samman över en termin....


Nåja, det var väl det hela från rapporten ikväll. Inget avancerat. Lev väl.

Kommentarer
Postat av: mamma

Välkommen till ett slaskigt skåne
Can´t wait to see you

2007-02-26 @ 09:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0