imorgon: Rio

Nu är det fredag kväll och jag väntar på att det ska bli dags för resa till Arlanda. Det är skönt i Uris soffa med lite kall cola efter en härlig middag. Det har varit en lugn och sansad dag som mest gått ut på att träffa lite leverantörer, hämta lite prylar och dricka lite eftermiddagsöl. Värre kan man ha det.

Ikväll har jag ätit en riktigt god burgare på ett steakhouse och skulle sedan gått ut men kände att en lugn hemmakväll var precis lagom i goda vänners lag. Ska försöka lägga mig i vettig tid och sova ut ordentligt. De närmsta två dagarna blir mest flygplan.

Jag och Fredrik har förresten börjat på ett spännande projekt. Det får vara hemligt så länge.

Kommentarer
Postat av: Saschen

Oj... Där ser man, skulle ringt nu och försökt ta en två timmar med dig nu i veckan... men jaja, tajmingen suger ibland... Hur länge blir du borta i Brasilien?

Hoppas du kommer ha det riktigt trevligt och fint därborta!

2007-02-05 @ 13:45:20
Postat av: Anonym

Hoppas du har det fint i Brazil. tackade ja till oxie, börjar 22/2 .. heja cellen!!

2007-02-05 @ 20:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0