Hemma igen

Ja, det försvann några dagar där när jag var i Brasilien och när jag kom hem var jag tokförkyld och hade hosta och massor att göra. Men jag måste ju sammanfatta resan och det kan ta evigheter så jag får välj börja här och nu.

Vi kom något försenat från Arlanda, vårt flyg var inställt, men de trevliga norrmännen hämtade upp oss. Vi landade i Lissabon och bodde lyxigt på Hotell SAS Radisson där och fick en superbuffé på kvällen. Jag smet iväg för att se Colombo, Lissabons största shoppingparadis och köpa lite kalsonger och t-shirts - jag hade checkat in hela bagaget bara för att upptäcka att det inte finns några klädbutiker på Terminal 2, Arlanda. Nåja, det där har ni hört om redan tror jag i mitt förra inlägg.

Väl nere i paradiset på Portobello Resort i Brasilien var det bara att njuta i tre dagar, helt fantastiskt. Vi fick även se Rio från sin bästa sida, och den är bättre än den värsta. Hundra meter från hotellet levde gatubarnen och man kunde bli rånad i princip om man gick på gatan hundra meter från dörren. Så det gjorde jag inte. De som besökte nattklubbarna vilket jag skippade, upptäckte att alla kvinnorna var prostituerade och inte alla var kvinnor heller...

Jag har en massa bilder, men de är för stora än så länge, så jag får berätta och visa fler bilder senare, jag måste sova lite. Kanske det kan bli lite i helgen.

Kommentarer
Postat av: mamma

hello where are you!!!!!

2007-02-19 @ 22:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0