Ny arbetsvecka

Helgen var skön och bekväm, med möjlighet att jobba lite i Skåne och sitta hos mamma med full service, det var inte så dumt precis, och sen lite spel med grabbarna, det var inte heller helt fel.

Ja, nu är det måndag igen. Första mötet 08.00 efter en intensiv resvecka. Det ser ut att kunna bli fler sådana, men evt slipper jag studsa upp till Stockholm den här veckan, vilket hade varit glädjande. Det räcker med en resa, eller tja, två... jag ska ju till England också (längtar).

Längtar gör jag också på att det ska komma in extrahjälp. Det är väldigt kul att det går bra för företaget, men än så länge är jag ju själv på det mesta, så det finns verkligen att göra. Jag försöker vara försiktig, för även om jag tål mer och det är en annan sorts stress när man jobbar åt sig själv så måste jag försöka komma ihåg att inte jobba på kvällarna, utan faktiskt vara lite ledig efter arbetstid. Och i gengäld vara mer fokuserad UNDER själva arbetstiden också.

Så därför blir det ingen superlång text just nu. Tack snälla kusin Kajsa för översättningen, den är skickad nu.

Kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hola!
Det var ju inget, bara säg till om fler!
Sa, vad gör du och ditt företag eg?
KRAM och trevlig helg!

2007-08-31 @ 19:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0