lång dag

Idag var en osynkroniserad dag. Började kanon, tidig uppstigning och sedan promenad till Fabels kontor med Fredrik och Elina. Möten, möten och jobb.

Men dagen blev lång och idag är jag sliten och trött. Imorgon gör jag sju timmars tågresa. Inte helt optimalt på något sätt faktiskt, men det behövs göras.

Blir ingen längre post, måste sova lite. har varit bra annars, men lite splittrad i fokus. Skulle fixa lampor till ormen, men det gick inte, måste köpa nya. Det fanns inga på zooaffären så jag ska kolla i Malmö imorgon även om jag max har en timme över på plats.

Sen fick jag äntligen tag på Yvette idag. Hon har ett lila lillfinger efter att ha hamnat med det mellan två vikter på gymmet, och en tokstukad tumme efter matchen mot Iran. Hon var annars ganska uppspelt och glad över att höra av mig såklart, och det var lika mkt skämtande och pikande som vanligt. Blev nästan lite konstigt. Hon var så uppe i tävlingarna, världsmästerskapen, och väldigt full av energi. Och jag var otroligt glad att höra henne, men var ju i en annan värld. Det gick liksom inte att relatera till vad de höll på med därnere riktigt, svårt att förklara. Kul att få pratas vid i alla fall. Snart får vi ses. Hoppas jag kan få lite lugn och ro under den veckan så jag slipper en massa brandkårsutryckning.

Nu ska jag sova. nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0