Första "riktiga" veckan

Nu har jag gjort en hel vecka på "riktigt". Min kalender ser ut som en regnbåge för veckan som gått med alla möten och resor. Idag är jag i Malmö för att ha möte med bokföringen och ett projekt som ska starta snart.

Det har varit en hektisk vecka fast väldigt rolig. Nu har jag inte tid att skriva mer än att:

1) det är kul att driva eget
2) jag är väldigt kär och lycklig
3) jag ska spela rollspel i helgen

Ciao


PS: Kajsa, jag mailade din hotmail för en vecka sen om en översättning, SNÄÄÄÄÄÄÄLLA, kan du inte kolla på den? Kram DS


Kommentarer
Postat av: mamma

livet leker, vilken tur att det finns dalar så att man kan komma på topp igen

2007-08-25 @ 19:26:06
Postat av: Saschen

Spännande värre! Kul att allting klaffar så bra! Fortsatt lycka till!

2007-08-25 @ 21:03:54
Postat av: Kajsa

Heeej!
Nu har du fatt tillbaks översättningen!
KRAM

2007-08-26 @ 23:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0