Litet snabbt

Ja, när nu livet börjar komma igång blir jag sämre på att skriva i bloggen. Kanske mest för att jag gärna vill ha med bilder,d et blir ju så mycket roligare då. Så jag har tagit en bild på min nya träningscykel som ska se till att jag håller igång knäet. Tack Jockum, för hjälpen!

Det får komma en bild på den senare. En mil om dagen har jag cyklat på den hittills.

Annars rullar livet nu på lite grann som tidigare och jag har börjat komma igång med jobbet. Det är kul att göra lite nytta igen. Även om tiden sällan ändå räcker till så försöker jag ha lite privat tid och ta det lugnt. Men jag är ju en människa som mår bäst när jag har något att pyssla med.

Mer rapporter följer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0