hemma igen

Nu är jag hemma igen. Jag skrev en post häromdagen men jag antar att den inte dök upp... hmm, något fel på blogg.se kanske?

I vilket fall så var jag på smokingmiddag i fredags och gnuggade axlar med spännande människor och fick till och med en diskussion om Platon och Zarathustra. Och Tysklands handelsbalans och lobbying. Mycket intressant i vilket fall.

Och hela Stockholmsvistelsen var kanon, perfekt väder, lite lagom med jobb, men ändå tid att gå och äta god mat och dricka en liten drink, ta en liten promenad på Söders höjder och njuta av utsikten.

Nu är jag hemma igen och har tusen saker att hinna med innan jag ska iväg till Göteborg på tisdag. Och till råga på allt har jag dragit på mig en rejäl förkylning, vilket inte är helt superskönt. Ingen feber än så länge och jag dricker massor av vätska och te och allt jag kan få i mig för att jag ska orka med en ganska hektisk vecka.

Sen blir det minsann inget mer resande på ett tag tror jag bestämt. Nåja, jag ska ju till London och Essen i oktober och sen pratas det om att åka iväg med Fredrik över nyår... och sen Brasilien i Februari och Thailand i mars. Hmmm, okej, jag tar tillbaka. Det blir nog en del resande trots allt.

Ta hand om er alla!

Kommentarer
Postat av: mamma

Björn Björn....

2006-09-25 @ 08:31:23
Postat av: Saschen

Oj oj... Essen i oktober.. kan det relatera till spel? ;-) Har för mig VM i Settlers of Catan går igen där nere. Kommer dock inte ihåg vilket datum så jag gissar helt vilt nu...

2006-09-25 @ 12:20:20
Postat av: Johan

Lustigt sammanträffande - jag skall också till London och Essen i oktober... :D

2006-09-29 @ 16:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0