förkylningen vs Björn

Snoret vill inte ge sig. Som tur är har det inte slagit till så hårt, jag är inte seg och trött som jag var i lördags så jag antar det är på tillbakagång, vilket ju är tur, eftersom jag har event på lördag i Göteborg.

Snorig, men vid gott mod, kan man sammanfatta det.

Ciao!

PS: Sascha, det stämmer, det är Spiel'06, världens största spelmässa. Tolv mässhallar med bara brädspel, rollspel, figurspel och kortspel. Och lite lajvprylar och leksaker och serier. Nörd heaven med andra ord. Fast jag är i ärlighetens namn mest där för att shoppa spel :P.

Kommentarer
Postat av: Saschen

Haha, de där tyskarna, de ska alltid försöka vara störst ;). Trodde E3 var större - eller de att E3 låg i Tyskland men sådant har jag fått förklarat för mig att så är inte fallet utan att det är i USA detta är. jaja, E3 och Spiel.. tomatoe, tomato ;-) Du får ha så kul där nere och lycka till på lördag :-)! Hoppas du hinner bli av med allt snor tills dess!

2006-09-26 @ 14:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0