en riktigt dålig dag

Idag var en såndär dålig dag. Inte för att något enskilt hänt egentligen, nåja, förutom en liten arbetsfadäs i ett av mina privata projekt där ett litet missförstånd blev ett gigantiskt gräl som slutade med att en person slutade. Och det var onödigt och jobbigt, eftersom jag avskyr personkonflikter där det inte är lösningen som är målet utan grälet. Jobbigt, men nu är det gjort och personen ifråga är inte involverad i projektet längre.

Men dagen var dålig långt innan. En macka i golvet upp och ner. En tå i en dörr. En missad buss. En busschaufför som kör som om han stulit bussen. Ett elakt spikregn. Ja, ni vet. Såna saker. Hela dagen. Små irritationsmoment som bara staplades. Det störde irritationen. Fick knappt gjort nåt vettigt. Dagens vettigaste var väl läkarbesöket, ska höra av mig själv i november när jag vill ha återbesök. Tja, det var väl väntat, det går ju framåt och nu är det rehab som avgör hur utvecklingen ser ut.

1,5 mil idag på cykeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0