Uppsagt

Ja, nu har jag sett till att säga upp lägenheten. Det som stör mig med detta är att jag faktiskt ordnat någon som kan flytta in dagen efter jag flyttar ut, som tar över allt ansvar och undviker dubbelhyror.

Men se DET fick jag ju inte göra för hyresvärden, för först ska det gå ut till alla de har som redan bor i fastigheter de sköter och så har de förtur om de vill flytta in. Så om det kommer någon och säger "ja, jag kan ta den i februari" så kan de välja att ge den till denna personen istället....

Och dessutom är det ju ont om tid som gör att det måste gå väldigt fort det där med att lägga ut allting i deras interna nät, annars kommer det att bli problem.

Irriterande.

Jag vill mest bara få det klart. Och så måste jag fixa fläcken på golvet i vardagsrummet snarast....

åååhhhh. tur att jag slipper packa och flytta grejorna i alla fall. Ska ta med alla viktiga papper, alla extremt kära föremål och dator och sådant, sen får de lyfta resten.

Kommentarer
Postat av: mamma

vem hjälper dig att koppla ur diskmaskinen????

2006-10-30 @ 14:20:36
Postat av: Björn F

Ingen aning, behöver man specialkompetens för det?

2006-10-30 @ 15:39:01
Postat av: mamma

jag hade inte klarat det man utgår hela tiden från sig själv.

2006-10-31 @ 18:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0