ny regering

Hej allihop!

Nu är jag hemma igen. Det blev rätt många dagar extra i Göteborg. Det var trevligt och skönt att kunna känna att man hann med mycket. Fredrik och jag har pratat lite löst om att flytta ihop... vi får se, det är inte helt lätt att hitta en bra lägenhet i Göteborg - det är nästan Stockholmsmarknad där.

Vi har fått en ny regering - och Carl Bildt blev, som jag önskade, utrikesminister. Det är stort. Reinfeldts svagaste punkt har varit utrikespolitiken och det är stort att Reinfeldt kan se förbi personliga skillnader och välja den bästa för jobbet. Det är större än vi kan förstå här i Sverige. Mycket större. Bildt är väl erkänd runtom i världen och har ett helt otroligt kontaktnät. Han har dessutom också en blogg som ni kan läsa. Sök på carl bildt blogg, för jag minns inte adressen nu, men kanske kan leta fram den sen.

Nu måste jag fortsätta jobba lite här. Men ha en riktigt bra dag och helg allihop.... och jo, det är bara en vecka tills jag fyller år. Har inte ens tänkt på det förrän Emelie påminde mig. Jag önskar mig presentkort på Brothers och inte så värst mycket annat egentligen. Bara glada människor ungefär. :)

Kommentarer
Postat av: Saschen

Nämen oj... en vecka.. det är ju riktigt snart det ;) Låter ändå som det går finfint för dig. Kämpa på Björnen!

2006-10-09 @ 00:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0