Måndag

Hektisk måndag, ska snart iväg med tåget. Har varit på sjukhuset för att gör avgjutning av benet, ska få en ny ortos som ska användas till träning, de kommer specialbygga en precis utifrån mitt knä.

Det är skoj. Mindre skoj idag är att jag fått varningsbrev från Com Hem om att min dator används för att göra intrång i andra. Förmodligen har den blivit kapad när den stått på någon gång och det är ju inte så kul precis. Jag får försöka formattera om allting och ominstallera hela datorn så småningom. Precis vad jag vill hålla på med... inte.

Nu har jag hämtat mina skjortor från kemtvätten, passade på att lämna in några stycken ihop med kostymen bara för att testa och se hur det blev och det blev bra. På tal om det så har Hemköp (som ligger mittemot kemtvätten) en väldigt god sallad som jag ska iväg och köpa sen och ha med mig på tåget.

Nu ska jag ringa chefen och se vad det är som är på gång. Sen blir det avfärd. Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Emelie

HEj :)
fylloemelie från lördag här, haha
nej, men på onsdag tänkte jag förgylla malmö med min tillvaro tillsammans med electra
haru tid att visa oss secondhandaffären eller ge vägbeskrivning är du en darling
hoppas du mår bra

kramis

2006-10-23 @ 12:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0