tidig morgon

Egentligen borde jag vara i Malmö just nu, men resplanerna grusades lite då min tränare som jag skulle åkt med igår, fastnade med jobb i Malmö. Därför beslöt jag mig för att stanna kvar och packa upp lite till. Nu är köket helt färdigt.

Idag ska jag jobba till lunch, sen blir det tåg till Malmö, sen möte med kund, och sen en sista kväll med Peter och Frida innan jag ska på ett möte till på morgonen och sedan hemom dem för att hämta  dammsugare och annat kvarglömt innan jag ska med tåget igen, upp till Göteborg. Imorgon kväll kommer jag och Fredrik vara här båda två eftersom han flyttar in då.

Sen är det Göteborg hela veckan innan jag åker ner igen över helgen för att spela med grabbarna. Måste dock hinna förbereda lite mer inför spelandet.

men nu.... dags att jobba.

Och Sasja, jag bor ganska exakt vid Svingeln, ungefär 10m från hållplatsen :)

Kommentarer
Postat av: mamma o kalle

Sander soliga och 30 grader varma halsningar fran Kap Verde

2006-11-21 @ 20:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0