sista dagen hemma

Ja, imorgon bitti kommer de. Jag känner mig grymt oförberedd, eftersom inget är packat. Men jag ska ju inte packa, det är en del av hela deras koncept. Det blir väldigt spännande att se hur de löser allt detta.

Men innan dess har jag ett TON av saker att göra. Jag ska jobba till lunch idag och sen ska jag:

() ta ner gardiner som ska med och skruva ner sånt från väggarna som ska med.
() Fixa så min postbox skickar vidare till Göteborg
() Ringa Frida och få tillbaka nycklarna hon lånat
() Lämna grejor på kyrkans höstmarknad
() Slänga saker på tippen från vinden, källaren och lägenheten
() Koppla ur diskmaskinen (måste ringa Kalle för konsultation på telefon)
() Maila en massa folk/föreningar om att jag flyttar, de som inte får adressändringen automatiskt
() Dra ur alla sladdar till datorer och liknande
() Flytta ormen
() Slipa till golvet med det fina sandpappret och lacka igen som det står att man ska göra på lackburken
() Sätta rosa lappar på allt som INTE ska flyttas
() Skriva instruktion till flyttgubbarna
() Ringa EON om elen
() Ringa nya elbolaget om elen (vilket det nu blir)
() Ställa städgrejor i badkaret (har ännu inte klurat ut hur jag ska få upp min dammsugare till gbg sen...)

Detta måste vara klart tills imorgon bitti 08.00. Spännande va?

Kommentarer
Postat av: mamma

kör till Jimmie i kväll och lämna dammsugaren och be honom sätta den i min bil som ska stå där när vi är på resa så kan vi ta den när vi kommer till dig och hälsar på på i Gbg.
aDress bäckahästgatan 22 tel 494504 ring först. om ingen kompis skall upp tidigare eller du hittar annan lösning

2006-11-14 @ 09:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0