sen kväll

Sånt här får det bli slut på. Idag får jag GULT KORT av mig själv ur jobbhänsyn. Så här mycket får jag inte jobba. Det var bara för jag blev förbannad på chefen över en sak och sen jobbade på i ren irritation och ilska. Och väl medveten om att i helgen måste jag verkligen se till att slänga allt skräp jag har om det ska gå att flytta. Allt som inte är slängt, det tar de med sig.

Ska få låna en kompis Volvo i helgen, och det är kanon, för då kan jag åka runt och slänga saker, mycket, mycket bra. Kanske till och med kan få henne att hänga på. Det är ju hennes bil om inte annat.

Så mycket PRYLAR man har! Helt bisarrt är det. Nu måste jag kolla när de har öppet på återvinningscentralen.

Och sova. Sova är bra.

Kommentarer
Postat av: Cellen

Gult? Du borde vara avstängd i minst 6 månader och dessutom portförbjudas från Göteborgs kommun :)

2006-11-10 @ 15:52:39
Postat av: vännen

röd flagg

2006-11-10 @ 16:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0