Vad stod det på gipset?

Nu när jag bytt gips (och dessutom sitter i telefon med ortopeden för att fixa det nya som går för långt ner och skaver mot såret på hälen) måste jag naturligtvis berätta vad alla underbara människor skrev på det gamla gipset, så att deras ord bevaras för eftervärlden. Jag hoppas jag inte missat någon. De som ritat bilder blir lite svåra att få med.

Roliga ord, tänkvärda ord, skämtsamma ord, alla möjliga ord.

"Det är de stora händelserna i livet som lär oss uppskatta de små sakerna."  /Jenny J.
"För mycket müsli är inte nyttigt!"   /Claes-Håkan (Jennys man) 
"„© Elliott"   //Elliott (2 år, son till ovanstående och gudson till mig)


"Änglar finns!"    /Pauline (plastsyster)
"=) i"  /Ingemar (Paulines sambo)

"Kick the baby" (Peter Hansson)
"You earned a hero point"   /Frida (Peters sambo)

"I usually say fuck the truth, but usually, the truth fucks you"   /Alva Lindvall
"Detta är ett gips"   /Mats (Alvas sambo)

"Jag älskar dig Börn! *många kramar*   /Emma B.
"You are one of the best friends I have. Love you!"   /Jessica (Emmas flickvän)

"Enjoy Capitalism $!"   /Benny Lagerström

"Tack för att du finns! *röd kommuniststjärna*"   /Hanna Ljungberg

"Det finns ett hemligt tecken...."   /Johnny Wegestål (präst i St. Andreas församling)

"Vaddå, har du körkort?!"   /Ralph (med båten)

"*strecckod* 2006-04-01"   /Anna Racz

"If anyone asks, there were 50 of them - and they were rattlesnakes!"   /Lova

"Puss"   /Milla

"Gambatte Kudasai!"   /Jockum (ninjatränare)
"Love-love-kuma-power-boshiken"   /Carro (Jockums flickvän)

"Våga vägra *kaninbild"   /Katti

"Dexofen, hell no! Ta hit en potion of cure critical!"   /Joakim Imberg
"Det högsta är inte att aldrig falla, utan att resa sig efter varje fall"   /Sara (Jockes sambo)

"Roll out and transform"   /Dan Svensson

"Tack Gode Gud"   /Mamma

På det nya står det: "Bestäm dig för att bli BRA"  /Åsa (Viktors flickvän)


Och jag har fått ny tid att byta gips klockan 13.30 idag.


Kommentarer
Postat av: Joakim

Du missade nog mitt... :) /MVH Joakim

2006-05-08 @ 11:27:34
Postat av: Björn F

Nejdå Jocke, den är med, strax ovanför Saras.

2006-05-08 @ 16:12:30
URL: http://kraschen.blogg.se
Postat av: Joakim

Hmmm... Du har nog smugit dit det i efterhand!?! ;) /J

2006-05-09 @ 15:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0