synutflykten

Nu har jag varit ute på vift. Igår var en seg dag, fick inte tummen ur den berömda på förmiddagen, men sedan blev det stor kryck-utflykt. Först till optikern och pröva synen, sedan till frisören, som inte hade nån drop-in tid, och sen till bankomat och till lokala jourbutiken, som börjat med hemleveranser. Utmärkt och kreativt initiativ, perfekt i kvarter med mycket pensionärer.

Annars var dagen ganska lugn. Efter utflykten kände jag mig väl till mods och hade bra samtal med vänner på kvällen, tyvärr lite missförstånd på annat håll i ett annat samtal, men i övrigt en ganska bra dag. 

Blir bara lite kort för tillfället, men jag skriver säkert mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0