Inflyttningsfest

Ja, minsann. Jag kom iväg. Jag var egentligen inställd på att göra ganska lite idag, men det blev ändå en aktiv dag. Att åka iväg till Mobilia och handla nytt headset till mobilen och dessutom en Skype-telefon så att jag kan använda den som vanlig hemtelefon istället, blev uppdraget. Och så fick jag umgås lite med gudsonen också.

Det tog sin lilla tid. Allt tar lite längre tid nämligen. Och sen blev det vila på stället och lite slappning, sen kom Bennie förbi och satt och pratade en stund - och hade med sig glass, årets första Magnum.

Efter det, ytterligare vila och sen hade jag faktiskt tänkt att inte göra så mycket mer än att sitta och slöa framför TV:n eller gå en runda Xbox-golf. Men se då kom det inbjudan till inflyttningsfest. Och jag vill ju göra saker jag gjorde innan kraschen, men det var lite si och så med ork. Men när jag både fick skjuts, och tid att vila, och inte behövde stanna så länge, så kände jag att jo - det vore trevligt. Och det var det, kul att få vara med alla och gratulera Åsa till lägenheten.

Nu, däremot, ska jag sova. Imorgon ska jag prata med Fredrik om ett lajv och skriva en massa, papper till försäkringsbolag, och litet brev till gudsonen som fyller två (nej, han kan inte läsa, han ska få alla dessa brev när han en dag fyller arton).

Det är planen i alla fall, sen får vi se. Jag ska spela lite World of Warcraft på datorn också är det tänkt, men vi får se när jag vaknar. Nu är det i alla fall definitivt dags att sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Jasså..så du spelar WoW oxå..:D Vad är du då? Jag har bara sett det..Exet spelar och han har fått med sig en massa andra killar..=/ Så de brukar vara tråkiga nu för tiden..hehe..Ha det så bra

2006-05-08 @ 01:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0