helgrapport

Det har varit en väldigt lugn helg faktiskt, lugnare än jag räknat med, men jag har varit lite seg, sovit dåligt och haft lite pollenproblem i helgen så jag har ändå varit ganska nöjd med att spendera tid för mig själv.

Satt och kollade på Eurovisionfinalen igår. Ledsen Emelie, men jag tycker att Finnarna fick lov att vinna, fastän de såg för jäkliga ut på scen. Bra tryck i låten, pampigt går hem. Och helt själv var jag faktiskt inte, jag hade sällskap via Skype (internettelefonen).

Annars en lugn, skön, helg. Var nere och fixade bullar  och sydsvenskan i morse, och var iväg alldeles på egen hand för att se DaVincikoden, riktigt skönt faktiskt, även om jag blev kissnödig på slutet. Den var väl inte riktigt lika dålig som alla sagt, men jag förstår till viss del kritiken. Samtidigt, det är väldigt svårt att få ihop en så komplex bok till en bra story på film. I boken sitter man mycket själv och tänker till kring alla gåtor - det hinns inte med i filmen.

Nu har jag hunnit uppdatera mig med Fredrik och pratat lite i telefon kring veckans planering. Det är hektiska dagar framöver, nästan varje dag har 2-3 grejor inplanerade.


Ha det gott allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0